April 2, 2010

sushi sushi murah murah

hari ni hari best dan x bosan=D
sbb sy, anak en kandaq pegi mid jumpa anak en ahmad & en lokman~!!
seperti biasa sy sebagai seorg yg x suka ditunggu org sampai sejam awal dr diorg..lepas dah borong cardigan murah satu,then baru zati dtg pastu ogy pulak..
kami pi makan kat sushi king!sedap dan kenyang kecuali ogy x kenyang2 aku pon x paham..haha.
ok byk lemak ye hari ni..tahniah!


time tunggu makanan..aku rasa nasi belut die lain mcm la..x sesedap yg kat metro point masa makan ngan cik kandaq..ohh patutlah x sedap..sbb yg ni aku kena bayar sendiri..haha



mata sama~=D



mata x sama~=D



ye aku tamak..so what?hahah



sekali lagi anak en lokman.



kau lagi zati..belambak gamba kau ni nasib baik aku x upload semua..haha



pilih2!



aku dah pesan kat bf nnt aku nak bear tu..



zati dan jam



muka penat dan letih sebelum balik


oh sori zati..lupa bayar kain kau..ahahha..nnt konvo aku kasi ah.hehe
ok esok joging!!!kasi buang 600 kalori sejam..bak kata auzy. =)

0 comments: