June 29, 2010

Kenapa kau single lagi?

Kenapa kau single lagi?
“sbb bapak aku marah kalau aku couple nnt”
–actually lebih kurang sama dengan aku..haha

Kenapa kau single lagi?
“sbb aku masih x mengerti erti cinta yang sebenarnya”
-uhh okay x perlu berbunga2..

Kenapa kau single lagi?
“sbb diri sendiri pun x terjaga mcm mana nak jaga awek”
–haha baguslah kalau sedar diri

Kenapa kau single lagi?
“sbb aku dah dikecewakan berkali-kali”
–oh sedih ya…

Kenapa kau single lagi?
“sbb aku nak belajar tinggi2 dulu.kalau ada bf pon boleh jamin aku dapat kerja bagus ke?
–setuju jugak!

Kenapa kau single lagi?
“orang macam aku ni siapa la yang nak”
–penyepak nak?

Kenapa kau single lagi?
"aku pon xtau kenapa aku single lagi!!!KENAPA??aku ni x cukup hensem macam rosyam nor ke??kenapa xde awek nak kat aku???
-err sabar2..bawak bertenang

Kenapa kau single lagi?
“ramai je yang nak couple dengan I tapi I reject diorang semua, sbb yang menepati citarasa I xde lah buat masa sekarang”
–yeke?

Kenapa kau single lagi?
“sbb cinta saya kepada manusia tidak sehebat cinta saya kepada Allah S.W.T dan Rasulnya”
- =')


0 comments: