January 21, 2010

Soalan Auzy punya

Syarat-syarat:
Semua soalan dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
- saya sedang sapu ubat sapu di seluruh badan saya yang kena bintik bintik.

2. 2 jam yang lalu?
- saya sedang tidur sejurus sampai ke rumah kerana di rumah saya hitam keluar pula.

3. Anda suka?
- makan, tidur dan tidur.

4. Minggu ini
- kerja dan kerja dan main vila ladang di tempat kerja.

5. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali:
- Bandar Burung Hantu - Kunang-kunang.
- Sheila di atas 7 - Buat aku tersenyum.
- Tukang jahit pantas - Selamanya dan selalu.

6. 3 binatang yang anda tak suka:
- ulat sampah.
- ular.
- tebuan.

7. 5 fakta tentang anda:
- saya seorang budak yang comel suatu ketika dahulu tetapi sekarang tidak lagi.
- saya anak kacukan melayu dan cina tetapi selalunya orang tidak akan percaya mula-mula kerana muka saya macam muka abah saya tetapi kulit macam mama saya.
- saya pernah terpegang daging khinzir secara tidak sengaja.
- saya suka makan mi segera sampai rambut saya sudah kurang.
- saya kena gigit anjing liar garang semasa tingkatan 4 tetapi doktor bagi ubat sapu sahaja.

8. Tahun depan mungkin
- saya sedang tidur di dalam rumah sewa dan dapat dekan lagi.

9. Saya tak reti
- masak.

10. Saya pandai
- makan.

11. Kawan saya
- selalu beri saya semangat dan saya sayang mereka sangat.

12. Saya ada
- gigi jongang satu.

13. Saya seorang
- pemalu.

14. Adik-adik saya
- pendek dari saya.

15. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
- alamanda.
- tengok wayang.
- dengar cerita abah.
- tidur.

16. Bilakah pertama kali anda bercinta?
- sudah lupa.

17. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
- saya ada penyakit kulit.

18. Saya rindu
- zaman sekolah.

19. Saya tak sabar
- nak habis diploma.

20. 5 laman yang anda slalu layari:
- apakah?

0 comments: